Vakantiefoto’s

Inmiddels heb ik de meeste foto’s van onze trip naar het Abel Tasman Park ingeplakt. Eigenlijk geen tijd voor, maar in het geval onze laptops verloren gaan tijdens onze terugreis, staan de foto’s in ieder geval veilig op het net. Het is maar de vraag of we er nog aan denken een backup te maken…

One thought on “Vakantiefoto’s

  1. O wat een reis!!!
    vijn dat jullie weer terug zijn !!
    ik heb de verhuizing mee gemaakt toen jullie spullen weer in het huis gezet werden !!
    toen was ik er bij jonge jonge wat een werk !!!
    toen is mijn kamer ook helemaal op geruimt !!
    nu zitten wij lekker in het nieuwe huis !!
    ik hoop dat jullie het nog wel een beetje lekker hebben in jullie huis hier in Nederland!!
    Want in Nieuw-Zeeland was het heel wat anders !!!

    Dikke kusjes aan de hele familie !!
    Anouk

Leave a Reply

