Brightest star in the Galaxy

Ik wil even mijn vorig stukje over Ruud Gullit corrigeren. Toen ik vandaag de weekendkrant las, stond er juist een stuk in over Gullit met dezelfde strekking als die van mij: iedereen heeft het over David Beckham, maar wat te denken van Ruud Gullit? Mooiste zin hieruit:

… Gullit is arguably the greatest footballer to grace New Zealand soil….

20071202_080

Inmiddels is de wedstrijd achter de rug en ben ik op het laatste moment ook gegaan. Gelukkig was het net niet uitverkocht en kon ik nog een kaartje in hetzelfde vak krijgen als Skelte.

Hier Skelte met de familie van Locky op weg naar het stadion.

20071202_013

20071202_015

20071202_019

20071202_020

En de uitslag? 4-1 voor LA Galaxy. Maar dat deed er niet zoveel toe. Wij hebben Ruud Gullit in levende lijve gezien. Net als met Willem Alexander was ons dat in NL nog niet gelukt🙂.

Leave a Reply

