Mister Sixpack

Skelte is al maandenlang weg van worstelen. Zijn grote vriend Finn heeft een computerspel waar de meest angstaanjagende mannen elkaar zogenaamd afmaken. Van en naar school heeft hij tegen Ingrid de gootste verhalen welke grepen de ‘Undertaker’ allemaal kan. Hij was dan ook helemaal in de wolken toen hij van een andere vriend Mohi van deze worstelaars een poster kreeg.

20071119_049

Vooral de spierbundels maken indruk. Dagelijks checkt hij zijn eigen profiel en telt hij zijn buikspieren. Heity noemt hem daarom sinds kort Mister Sixpack.

20071119_126

One thought on “Mister Sixpack

  1. Heey Familie,
    Hoe is het daar?
    Met mij niet zo goed; mijn Astma is weer tekeer gegaan, en heb weer medicijnen:(
    Maar ik wou even reageren op de Foto van:
    Ingrid heefd Eefje in de handen vast, Trix staat der naast en jullie kijken uit het raam, ik vind het grappig om te zien dat Eefje nog steeds die knuffel heefd,
    die was ik bijna vergeten;)
    Doei Doei Ik hoop tot snel in Nederland.!!
    Kus van Lieve.!

Leave a Reply

