Met Oma en Ellen naar Wellington

Vrijdag is de hele familie naar wellington geweest om met het kabeltreintje naar de Botanische tuin te gaan, samen met mij te lunchen en ‘s middags het museum Te Papa te bezoeken. ‘s Morgens op weg naar mijn werk brak de zon boven Wellington Harbour heel even door de wolken. Leverde dit plaatje op.

20070811_031

Om 1 uur hadden we afgesproken samen te lunchen. Hier komt de familie aan in Cubastreet.

20070811_033

En de familie op Manners Mall.

20070811_035

Daarna hebben we in de Ierse Pub JJ Murphy gegeten. Hier zit iedereen met een rommelende maag op de bestelling te wachten.

20070811_038

8 thoughts on “Met Oma en Ellen naar Wellington

  1. Nou,nou Jelle Frans. Het vaderschap is toch wel een zware en verantwoordelijke taak. Het ziet er bij jullie een beetje winters uit. Groeten voor jullie allemaal en Jantje en Ellen goede thuisreis gewenst.

  2. Heey Heey!

    Hoe gaat het met je hoofd, Remi?
    lijkt me pijnlijk.
    Nou hier gaat gelukkig wel alles goed!
    De zon schijnt en de lucht is blauw!

    Doei Doei!

    kus aan iedereen daar, marijn

  3. Heey Marijn,

    mijn gat in me kop doet niet meer erg pijn(gelukkig)
    er zit nu een dikke bloed korst op.
    eerst was het wel heel irri want ik kon alleen op mijn zij liggen, en mijn nek ging een beetje pijn doen van al dat voor over bukken!
    de lucht is een beetje blauw met een paar wolkjes(jammer)
    het rijmt niet op die van de teletubies als die van jou maar ach,!

    RRrr..

  4. Hallo Jelle Frans wat een schitterend verhaal,Heity past op de kinderen. Je hebt inderdaad wel wat gehad hoor. Inderdaad bravo voor Ingrid. Wat leuk Ingrid dat je moeder en je zus zijn geweest.

  5. Heity, ik heb hartelijk gelachen om deze ervaring. Dit doet me denken aan je uitspraak ‘De normen van een huisvader zijn nog lang niet de normen van een huismoeder.’.

Leave a Reply

