Aankomst Oma en Ellen

Vanmorgen zijn Oma en Ellen in een regenachtig Wellington aangekomen en hebben we hen met z’n allen opgehaald.

Hier staan we nog in de ochtendfile en zijn we bang dat we te laat komen.

20070801_004

De file valt mee en om kwart over negen zijn we op het vliegveld.
Na een halfuur vertraging door de mist en de regen komt hier pas om 10 uur het vliegtuig aan.

20070801_007

Wellington is een relatief klein vliegveld met hoofdzakelijk binnenlandse vluchten. Het is leuk dat je je bezoek al bij de gate en de slurf op kunt wachten. Komen ze er aan?

20070801_011

Ja! Daar zijn ze!

20070801_012

Weerzien na meer dan een jaar..

20070801_013

20070801_019

Aankomst 4 Seaview Road.

20070801_022

Ingrid showt het uitzicht…

20070801_026

.. en Skelte showt zijn beker van Kelly Sports..

20070801_030

.. en Eefje showt hoe goed ze kan springen.

20070801_036

5 thoughts on “Aankomst Oma en Ellen

  1. Heb ik geluk dat ik stiekum op mijn werk even kan kijken of er foto’s op staan!
    Ik word er bijna emotioneel van mama en Ellen te zien bij jullie.
    Veel plezier met z’n allen.
    Liefs, Jeanette

  2. Hello

    how are you?
    met ons gaat het goed!
    ik hoop met jullie ook!
    groetjes aan iedereen daar, en nog hele prettige dagen met Oma!

    X marijn

  3. Hallo Jantje wij hebben net je aankomst gezien en ik denk dat het fantastisch was.Geniet er maar heerlijk van en een behouden terugreis toegewenst door Gerda en Ab.Ook de hartelijke groeten aan alle familie leden.En tot ziens.

Leave a Reply

