Voor Kerst terug

We hebben de tickets voor de terugreis geboekt! Het is na lang wikken en wegen toch december geworden. We wilden eerst in oktober al terug komen, maar omdat de kids het momenteel op school goed naar de zin hebben, lijkt het ons beter dat ze hier het schooljaar afmaken. Voor mijn werk kwam het  ook beter uit. In december kunnen we weer in ons eigen huis en hoeven we niet eerstnog een paar maanden in een vakantiehuisje bij de Spokeplas, wat de kinderen trouwens wel jammer vinden. Bovendien kunnen we nog enigszins een klein beetje zomer meepikken en hoeven we niet 2 winters achter elkaar mee te maken. Als alles goed gaat, staan we op zaterdag 22 december om 6 uur ‘s ochtends op Schiphol.
Helaas is Trix in december 12 jaar en moeten we haar als volwassene rekenen. En in december is vliegen sowieso duurder, dus er hing wel een extra prijskaartje aan het latere vertrek. Een paar dagen acclimatiseren in Kuala Lumpur zit er deze keer niet in. We komen waarschijnlijk helemaal blut en afgereisd in NL aan. Hier de vluchtdetails.

Screenhunter_17

Screenhunter_25

3 thoughts on “Voor Kerst terug

  1. Hee, die look ken ik van de logeerpartijen met je moeder. Ze zag er ook altijd zo charmant uit!
    Groetjes!

  2. Heey Hoi!
    Hoe is het met jullie?
    Bij ons gaat alles goed ik hoop met jullie ook!
    Vandaag heb ik m’n eerste les op paarden centrum de Eze!
    Ik hoorde van Annet ook dat Trix daar ging rijden~(leuk)~!
    Ik zit nu niet meer bij Manege de Wending want die vond ik niet leuk meer maar toch mis in dindeljon en Sjors wel. (Sjors niet altijd).
    En ik heb van Annet ook een paardrijbroek gekregen en een cap krijg ik vandaag nog.
    En laarzen weer een andere keer zegt m’n moeder.

    Doei doei!

    En doe je de groetjes aan iedereen daar??

    Marijn

Leave a Reply

