Skelte online

hoi  heity.
mag  ik  een  emailadres. en  een  wagtword  by  jou computer  als ik inlog ?
 
groetejes  van skelte.

Dit mailtje kreeg ik op mijn werk van Skelte via Ingrid haar adres. Natuurlijk heb ik dat meteen geregeld. Skelte is nu rechtstreeks te bereiken op skelte.vanderwoude@hotmail.com. Dus mailen maar! Zijn wachtwoord op mijn computer blijft natuurlijk geheim.

Hier Skelte online in wake-up look.

20070708_094_1

One thought on “Skelte online

  1. Hee, die look ken ik van de logeerpartijen met je moeder. Ze zag er ook altijd zo charmant uit!
    Groetjes!

Leave a Reply

