EQDS (2)

20070529_079

Als anwoord op de vraag van mijn voormalige collega of mijn Eartquake Detection System (EQDS) al een keer omgevallen is (zie ook hier).

– Mijn EQDS lag ‘s ochtend een keer om, maar waarschijnlijk door de schoonmakers.
– Ik heb hem een keer moeten opruimen omdat er een delegatie van een potentiële klanten op bezoek was.
– Na een bepaalde tijd beginnen de restjes koffie in de bekers te stinken en begin ik met een nieuwe EQDS.
– Ik krijg veel opmerkingen dat ik zoveel koffie drink, hoewel dat een geheel verkeerde conclusie is. Ik drink ‘maar’ 2 bekers koffie  op een dag.
– Hiermee is dus de leeftijd van het huidige EQDS te bepalen.
– Het EQDS is de laatste tijd een gewild doelwit van de kantoorraket, een schuimrubberen projectiel dat het kantoorvolk met een elastiek op collega’s af schiet om elkaar wakker te houden.
<foto volgt>

Wat je al niet moet doen om het werk een beetje leuk te houden🙂

Wat de aardbevingen betreft: de vloer op de 3e verdieping trilt regelmatig. Niet altijd duidelijk is of het komt door een aardbeving, een vrachtwagen, of een te zware collega.

3 thoughts on “EQDS (2)

  1. GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Lieve Groetjes, Marijn,Lieve,Judith,Robbert,
    en 2 pootjes van Bas&Boogie.
    Jullie krijgen nog een pakje!

    Lieve en de Rest

  2. Hoi Ingrid en familie,
    Van Harte gefeliciteerd met jouw verjaardag. Het zal anders voelen, in de winter jarig zijn..
    Hartelijke groeten van Jeanette uuut Hengel

  3. Hoi, hoi,

    Ik zag dat daar een “Our Solar System” poster werd uitgerold. Toevallig heb ik ook ongeveer zo’n poster op mijn werk hangen! haha, leuk😉

    Terwijl jullie daar in de kou zitten hebben wij hier al een hele tijd zomer met af en toe flinke buien die over ons land trekken. Zelfs een soort ‘windhoos’ in Drenthe geloof ik heeft een aantal (grote) bomen omver geblazen. Het was niet echt een windhoos, maar een soort enorm krachtige windvlaag. In de Flevopolder hebben wij tot nu toe niet iets heftigs meegemaakt, gelukkig. Vandaag is het hier ook weer zo’n 23 graden. De komende dagen wordt het wel iets minder met buien, maar dat mag de pret niet drukken. Aan de andere kant van de evenaar is het dus winteren, want zelfs in Chili schijnen hele dorpen afgezonderd te zijn door hevige sneeuwval, zelfs op sommige plekken wel 6 meter sneeuw! Zo’n 3000 vrachtwagens zijn daar gestrand!

    Nou, genoeg maar weer. Veel plezier maar weer verder!

    Groeten uit Dronten, Nederland.
    Sander Heeringa (en familie)

Leave a Reply

