Zoekplaatje

Welk zeldzaam niet inheems dier is hier te zien?

20070606_033

11 thoughts on “Zoekplaatje

  1. Ik denk ook Skelte, maar het zou ook zomaar Ingrid kunnen zijn, bij heel veel foto’s van Skelte vind ik dat hij precies op Ingrid lijkt toen zij nog “wat”jonger was.

  2. Hallo skelte. Ik denk dat jij het bent. gisteravond zat ik in het abe-lenstrastadion.Joeri doet mee met de openingsceremonie van het voetbal van E.K onder de 21. ( A.s zondag) Hij mag de vlag dragen van Engeland met nog 10 andere kinderen dus mochten wij kijken bij de repetities. Toen dacht ik ook aan jouw kinderfeestje want dat was daar ook.Ik hoop dat je snel weer terug komt, kunnen we samen een keer naar het voetballen.
    Groetjes mika

  3. Iedereen is genoemd behalve jezelf, en ‘t is niet jouw haarkleur. Nu heity, laat ons niet langer in spanning, wie zien we hier?

    Overigens, hoelang heeft je zelfgemaakt aardbevingdetector (dat kaartenhuis dus) bestaan?

  4. Doris en Eefje hebben blauwe ogen en Ingrid gaat niet (meer) spontaan op haar buik in het hoge gras liggen, helaas. Dus het antwoord is:

    Skelte!

Leave a Reply

