Slaapfeest in Otaki

Vorige week zaterdag had Trix een slaapfeestje in Otaki, zo’n 30km van hier. Omdat Trix nogal moeite heeft met logeren, hadden we aangeboden Trix ‘s avonds laat op te halen. We zijn daarom later op de middag gaan wandelen bij Otaki Forks en daarna uit eten geweest.

20070422_051

20070422_058

Onderweg valt Doris bijna in deze afgrond. Ze is aan het donderjagen met Skelte en als ze half uit de struiken struikelt, loopt het pad ineens wel erg dicht langs het randje…

20070422_069

Hier kan ze er weer om lachen

20070422_070

Doris en Eefje willen gelukkig steeds vaker zelf lopen en dat brengt natuurlijk wat risico’s met zich mee in dit gevaarlijke land (zie ook hier mijn bespiegelingen over de hoge kindersterfte in NZ).

20070422_071

20070422_072

20070422_076

Doris en Eefje giechelen over de wiebelbrug..

20070422_080

Pas als we weer terug zijn bij het begin lezen we dit bord. Hoewel wij een andere Track gelopen hebben, geeft dit wel te denken. Hmm, volgende keer de Penn Creek Track maar eens proberen😉.

20070422_079

Om nog wat tijd te rekken zijn we daarna naar het strand van Otaki gegaan om de zon in de zee te zien zakken. Helaas zijn we net te laat, maar zien nog wel Kapiti Island de herfstavond ingaan.

20070422_083

Het is windstil en koud dus tijd om een stookje te vuren.

20070422_090

Daarna uit eten in een druk restaurant. Pas om acht uur hebben we het eten op tafel.

20070422_096

Na de spareribs en de patat stort iedereen in

20070422_097

En Trix? Om negen uur zijn we bij het slaapfeestje. Ingrid hoeft niet eens aan te dringen. Trix wil gewoon blijven! Een doorbraak.

One thought on “Slaapfeest in Otaki

  1. Wat leuk!!
    Wat ziet het er leuk uit!
    Behalve die luizen dan!
    Ik heb mijn verkeersexme gehaald van theorie nu moet ik nog echt gaan fietsen!
    Op school gaat het super en we houden binnenkort een slaapfeestje daar heb ik ook veel zin in.. En daarna gaat zo als altijd GROEP 8 OP KAMP!! en daar hebben we allemaal ook heel veel zin in! We gaan niet in een huisje maar we gaan dit jaar kamperen! Best wel spannend maar ook wel super gaaf! Met mij gaat alles goed.. Ik hoop daar bij jullie ook..! Ik stuur jullie en van Marijn nog een leuke foto reportage..
    Binnen kort in de mei vakantie (bij ons) gaan marijn en ik van kamer wisselen voor minstens 3 jaar !! Marijn wou een kleine en ik wel een grote.. Dan gaan we het helemaal schilderen! Ik heb daar ook veel zin in!
    En binnenkort ga ik ook van school af nou dat duur nog best wel lang maar oké!
    Ik ga weer doei doei! bye bye
    Kusiiejs Lieve

Leave a Reply

