Anouk op bezoek

Vandaag is Anouk met haar moeder aangekomen. Vanmorgen heeft Ingrid eerst nog snel wat muffins gebakken.

20070303_rmi_006

En toen naar het vliegveld. NZ421 had wat vertraging20070303_014

maar om precies 11.12u kwam het vliegtuig aan.

20070303_017

Daar zijn ze!

20070303_019

20070303_024

Ingrid laat Ingrid het huis zien (ja ze heten beide Ingrid, zelfs beide Ingrid Johanna!). We hebben maar afgesproken dat ik Ingrid ‘honey’ ga noemen, mijn Ingrid dan🙂.

20070303_028

En daarna een heleboel kadootjes uit Wolvega!

20070303_034

en een brief van Mark voor Skelte.

20070303_031

En een kadootje van Rixt voor Rémi.

20070303_033

Knuffels voor Doris en Eefje

20070303_032

Een heel boekwerk met nieuws uit Wolvega van de klas van Trix…

20070303_043

Anouk had helemaal geen last van jetlag en wilde meteen zwemmen.

20070303_044

En later op de dag een DVD  bekijken van de schoolband en het Sinterklaasfeest op de St Franciscusschool.

20070303_rmi_007

Weer goed voor de nodige heimweegevoelens…

5 thoughts on “Anouk op bezoek

  1. Gefeliciteerd met je 1 jarig jubileum. Ook leuk voor jullie, en met name voor Trix, dat er weer Hollandse troepen onderweg zijn. Menigeen in de klas is jaloers op Anouk. We zullen het web-log goed in de gaten houden. Heel veel plezier met z’n allen en geniet maar lekker van het mooie weer!!! Dat ziet er zo fantastisch uit op de foto’s. Prachtige natuur en heerlijk weer. Veel groetjes Ingrid.

  2. Lieve Skelte,
    Ik vind het fijn voor je dat je naar het carnaval bent geweest! Ik zou dat ook wel leuk vinden. Maar je weet zeker niet wie dit schrijft!
    Ik ben Ramses….Kom je gauw weer terug. Groetjes van Ramses
    Ik heb vakantie, ben jij ook vrij?
    Nog een keer groetjes van Ramses. En doe voor de anderen ook maar groetjes.
    Ik heb het heel fijn in Nederland. Kom je ook weer gauw terug??? Dag, groetjes van Ram.

  3. Hallo Ingrid en Anouk en de rest van de familie.
    Heel veel plezier met zijn allen en de groeten van ons allemaal. We blijven jullie belevenissen volgen vanuit het verre Wolvega.
    Groeten Iswald, Herma Joeri en Mika

  4. Halloo Daar…
    En… Hebben jullie het naar hun zin!?
    Volgens mij wel! Anouk en Trix Vast wel!
    Heeeelll veeel Kusjes Myy lieve dus..

    Oja… Anouk heb je een goeie reis gehad.?
    Ik ben wel JALOERS hoor!
    Doeiii xxxxx—-jjjjessss Lievvveee

  5. heeeyyjj…,, familie + anouk ingrid
    hoe gaat het daar nou hier lekker vakantie gehouden moet morgen weer naar school ach ach ze moeten echt iets aan die wet doen van die wat was het ook alweer ? scholenaarbeid? haha …eignelijk leuk is dat jullie 2 weken relaxen in dat verre NZ en wij hier een weekje in de **** nou jah volgende keer beter ik hoop dat skelte mijn brief leuk vond en veel succes met lezen;skelte

    doeeeiii en groetjes van mark(ies)

Leave a Reply

