Dooshappen

Na de kerstlunch van het werk hebben mijn collega’s een spelletje dooshappen gedaan. Een cornflakesdoos wordt op de grond gezet, waarna je met de handen op de rug en zonder dat je knieën de grond raken met je mond de doos moet oppakken. Als iedereen geweest is, wordt de doos doormidden geknipt net zolang tot er een winnaar overblijft. Ik ben van nature nogal stijf, heb een zwakke rug en ik had zwaar getafeld, dus ik heb mijn beurt voorbij laten gaan. Thuis heb ik de volgende dag toch even met de familie geprobeerd. Ik had uiteraard geen kans en maar 1 ronde meegedaan. Absolute kampioen dooshappen bij ons is Skelte! Hier zijn winnende hap.

20061210_019

Leave a Reply

