Keukenridder

Skelte is nog steeds erg ‘in de ridders’. Hier weer een variant..

20061116_013

6 thoughts on “Keukenridder

  1. Heeyyy Trix gefeliciteerd!!!!!

    wat leuk dat mijn pakje is ontvangen door jou en wat heb je veel kado’s het lijkt wel sinterklaas Wow…!!!! de col en fleeskleed zijn lekker warm hé? heb ik dat mooi even getimt haha!! ik bel je later.
    Gister heletijd geprobeerd je was steeds in gesprek maakt niej uit joh! ik ben vanavond weer!!!

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx-jes Lieve
    doeiiii doeiiiii doeiiii

    P.s! wij gaan zo naar de intocht van Sinterklaas en jochem van gelder komt ook weer Sinterklaas tjonge ttjonge we hebben het maar druk! en met ons hondje (Boogie gaat het ook heel goed en Spikkel ook en Rosa,Viola!!)

  2. Heeyyy Trix gefeliciteerd!!!!!

    wat leuk dat mijn pakje is ontvangen door jou en wat heb je veel kado’s het lijkt wel sinterklaas Wow…!!!! de col en fleeskleed zijn lekker warm hé? heb ik dat mooi even getimt haha!! ik bel je later.
    Gister heletijd geprobeerd je was steeds in gesprek maakt niej uit joh! ik ben vanavond weer!!!

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx-jes Lieve
    doeiiii doeiiiii doeiiii

    P.s! wij gaan zo naar de intocht van Sinterklaas en jochem van gelder komt ook weer Sinterklaas tjonge ttjonge we hebben het maar druk! en met ons hondje (Boogie gaat het ook heel goed en Spikkel ook en Rosa,Viola!!)

  3. hey trixy leuke verjaardag ge had ??
    zeker een stapel cadeaus of niet
    hebben jullie een engelse vilmge keken of met onder tieteleling

    xxxxx van noekie

  4. He Skelte
    Nog snel even voor het slapen naar jouw belevenissen kijken. Ridder Skelte Vet cool zie je eruit.
    skelte is het leuk op school hep je alveel
    vriendjes skelte

  5. heey trix!!!
    hoe gaat ie daar met mij wel goed
    mare een dingetje ik heb een
    griezeligge beugel één boven en een beneden
    erg hé

    groetjes evita
    p.s waneer heb je zomer vakantie??
    p.p.s ik bel in de zomer vakantie nog wel even doeidoei sgatje

Leave a Reply

