Toeristen

Het toeristenseizoen is begonnen. Wellington begint langzaam vol te stromen met toeristen. Van de week zag ik op weg naar huis ineens in de verte dit cruiseschip liggen.

20061019_001

Het blijkt ‘The World’ uit Nassau (Bahamas) te zijn.

20061019_004

Echt een grote boot! Het is gewoon een varend flatgebouw. Tel de verdiepingen maar eens.

20061019_005

Een dag later vertok ie weer. Hier komt de sleepboot aan om hem naar buiten te slepen.

20061019_011

Kaartjes zijn te bestellen op http://www.cruise.travel-guides.com/cruise/.

Weer een dag later zag ik op een parkeerplaats bij dezelfde haven deze camper staan.

20061019_013

Helaas zat er niemand in ander had ik even lekker in het Fries een praatje kunnen maken.

3 thoughts on “Toeristen

  1. heey
    heel goed hoor skelte! dat je er toch in sprong Kun je nu lekker spelen met je zwaard !!:D
    heel veel plezier daar nog
    Xx karlijn

  2. Hallo skelte
    Afgelopen vrijdag hebben Ezra, Dion en ik ons zwemdiploma gehaald, dus gewoon effe doorzetten dan kun jij je zwembandjes ook in de prullenbak gooien net als ik.
    Wel stoer zo’n zwembad, ik hoop dat het snel warmer wordt zodat je vele bommetjes kunt doen.
    Nog bedankt voor je mooie kaart, binnenkort krijg je weer post van mij.
    Groetjes Mika

  3. Hoi Skelte,

    Ik vind het heel erg knap dat je in een zwembad op les met grote mensen erbij zit in Nieuw Zeeland! En ik vind het zwaard ook heel mooi. Let op de postbode: je krijgt weer een pakje van mij! Dikke kus van Ramses

Leave a Reply

