Weer ‘thuis’

Het is zaterdagavond en we zijn net terug gekomen van onze 1e echte week vakantie in NZ. Het was een gek gevoel om na de vakantie niet echt thuis te komen in ons huis in Wolvega, maar in ons huis in Paremata. Om eerlijk te zijn voelt het nog niet echt als ‘thuis’. Eefje heeft een paar keer onderweg gevraagd: Gaan we nu naar het huis van Mama? En was teleurgesteld dat we weer naar het huis van Heity gingen. Iedereen had wel een beetje heimwee. Een gevoel dat meestal bij ons altijd zo aan het eind van de vakantie ontstaat… Hoe dan ook…
We hebben een flinke rondrit gemaakt over het Noorder Eiland en veel bijzondere dingen gezien: van een Jan-van-Genten-kolonie tot een vulkaan in de sneeuw. Morgen volgt een fotoverslag. Nu eerst naar bed.

Hier onze afgelegde route:

Map_vacation

4 thoughts on “Weer ‘thuis’

  1. Wauw, wat maken jullie ontzettend leuke en gave dingen mee. Fantastisch.
    Morgen komen er weer reakties van “de klas”, oké? Het is kinderboekenweek en wij gaan met de voorbereiding van de weeksluiting bezig.
    Groet en tot morgen, juf Rita.

  2. hooi!!!
    He gaat het???
    en hoe je op vakantie bent geweest? wil ik even weten ik wil heel graag meer op de weblog maar ik weet niet wat ik moet zeggen
    en ik weet niet hoelaat ik moet bellen
    weet ik ook niet?

    groetjes de klas (evita)

  3. Pingback: Voorjaarsvakantie dag 4 | HeityGoesKiwi

Leave a Reply

