De binnenkant van ons huis door Trix

Omdat het vandaag heel slecht weer is en ik me verveel, mag ik vandaag de weblog bijwerken. Ik heb eerst een paar foto’s van ons huis genomen zodat ik kan laten zien hoe ons huis er van de binnenkant uit ziet. We beginnen bij het zwembad, dat is natuurlijk buiten maar ik wou het toch nog even laten zien.  Er ligt een soort zeil overheen en er zit geen water in.

Im005025_1

Dit is ons zwembad van de bovenkant.

Im005049

En hier van de zijkant.

Dat was ons zwembad, nu komt de woonkamer.

Skelte en ik achter de computer. En op de achtergrond de keuken met Eefje en Doris.

Im004994

Heity op de bank met een kop koffie.

Im005001

Eefje druk bezig om een hoedje te maken, die we ook alle vijf op hadden toen we LOTR gingen spelen. Skelte helemaal verdiept in een gameboy spelletje.

Im005022

Hier is doris met de playmobil aan het spelen.

Im005023

Dat was de woonkamer, nu de keuken

Eefje en Doris die bij mama willen zitten, dus niet op de bank naar een film kijken maar op het aanrecht naar mama kijken hoe zij kookt (pannekoeken).

Im004993

meer foto’s van de keuken komen bij het koekjes bakken, daar over straks meer.

Nu nog de slaap kamers.
De slaap kamer van heity en mama.

Im005021

de slaap kamer die van mij was, maar skelte was bang in zijn eigen kamer dus die slaapt er nu ook.

Im005043

de slaap kamer van Eefje en doris.

Im005009

en de slaap kamer van Rémi.

Im005036

dat waren de foto’s .

Groetjes, Trix

18 thoughts on “De binnenkant van ons huis door Trix

  1. hoi

    we hebben sport dag gehad en dat was heel leuk
    maar ik mis je so maar je komt weer trug
    gelukkig maar en groetjes van mij xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  2. Hoi Familie…..!:)

    Hoe gaat het daar?
    Hier gaat het prima.
    Het heeft vanacht bij ons geonweerd.
    Wat een mooi huis hebben jullie aan de binnenkant!!
    Wat een leuke naam van verstoppertje.
    Wat leuk zeg Trix hoe je dat hebt gedaan, dat is echt super gaaf..!!!
    Wat hebben jullie leuke kamers!!
    Wij missen jullie heel erg!!!!!!!!!!!!!! Super de luxe erg!!!!!!!!!!

    Groetjes en liefs, De Klas!!!

    P.s. Lieve, Yara en Evita!:)

    P.p.s. schrijf snel terug!!:)laterzzzz!!

  3. Hallo allemaal.

    Hoe gaat daar? In goep 6 gaat het in ieder geval goed.
    Met rekenen hebben we breuken en deel sommen zo als 3100:48=(als je zin hebt mag je het uit rekenen).
    Wat deed je op school…?

    Groetjes de klas.
    getypt door Gijs
    P.S. mail ons het reken antwoord

  4. hoii,,
    Hoe is het daar?
    Heb je al veel vriedinnen gekregen?
    Hier gaat het echt goed.
    Ingrid heeft een baby Arne!!!!
    We hebben een kado gemaakt voor Ingrid.
    Maar mondje dicht. We sturen je een foto van het kado.

    Want ze mag het nog niet weten.
    Is een VERASSING!!
    Groeten de klas (Emma)

  5. Hoi Trix.Op school gaat het goed,en op de manege ook goed we hebben nu breuken en het is moeilijk.Vind ik teminste hoor!Verder is groep acht niet veel in de klas.Dus we zijn het meest met 6 en 7 in de klas.Ik heb ook nog een paar vragen.Vind je hel leuk daar op school?Hoe heet je meester?En nog een leuke kerst vakantie!(ik moet met de springwedstrijd op eefje en ik zit in de tweede groep)Groetjes Celine.

  6. Hoi trix
    Hoe gaat het daar met jou?
    Heb je een leuke school ?
    We lezen je mailtjes wel 20 keer ofzoww .
    Wat een moooi huis zeg jammer dat het geen zomer is .
    Want wij gaan hier bij van der Valk gewoozwemmen met mooi weer we zijn nu druk bezig met het kado van ingrid .
    Nou ik hoop dat je het daar naar je zin zal hebben .
    Groetjes van de klas (Sarah)

  7. hoi trix
    laura en ik hadden de spreekbeurt dinsdag gedaan ik was wel heel erg senuwwachtig(weet ik hoe je het schrijft)
    maar iedereen vond het heel goed
    wat een leuk knus huis hebben jullie
    maar is er daar nog iets gebeurt??????
    maar ik mis jou heel er (L)(L)(L)(L)(L)(L)
    groetjes evita

  8. Hoi lieve Trix

    Wat ziet het er bij jullie al bewoond en gezellig uit. Heb je de foto’s zelf gemaakt en de teksten ook zelf bedacht? Gaaf hoor, zo’n reportage. Van mij mag je verslaggever worden!

    Groetjes Ina

  9. Hoi lieve Trix,

    Het ziet er allemaal heel gezellig uit daar! En ook van ons krijg je complimenten voor je verslag; je kunt wel zien dat je een dochter van heity en mama bent. Die kunnen dat immers ook altijd zo goed.

  10. Tja dat wilde Tirza nu eenmaal graag weten, dat van dat bed van Doris. Ik vertelde erbij dat dat de nieuwe slaapkamer van Doris en Eefje was. En Tirza wil dan natuurlijk het naadje van de kous weten. Tirza heeft zelf ook al haar kamer ‘uitgezocht’ in ons nieuwe huis. En ook bedacht dat die roze moet worden!

    Maar erg leuk zo die foto’s,Trix! Was Heity nog wel wakker op die bank…..?
    groetjes van Ellen

  11. Hoi Tirza en Ellen,
    Het bed van Doris staat in de hoek op de achtergrond. En Heity was voor de verandering een keer wakker op de bank, maar kan dat natuurlijk niet meer bewijzen!

  12. Hoi wat een leuke glijbaan en een tegekke manege leuke paarden.
    Ik (wij) zijn wel jaloers op het huis wij. Mensen jullie een goeie tijd toe.
    Jullie moeten nog even wachten maar wij hebben al bijna zomer vakantie.
    met al de tweede hite golf van het jaar.
    De Nijmeegse vierdaagse is afgelast want er zijn twee mensen dood gegaan door de hite de eerste dag ze vielen met bosjes om.
    De mensen zijn ook mensen in opstand gekomen maar er is verder niks gebeurd.

    groetjes van de klas (floris)

  13. hoiii,trix
    Hoe is het daar ?
    Heb je al veel leuke dingen gedaan ?
    Bij ons gaat het heel erg goed.
    We missen je allemaal wel.
    Per dag schrijft iedereen haast wel iets naar jou .
    We hopen dat je nog een leuk jaar hebt in Nieuw-Zeeland.
    En ook dat het jaar snel voorbij gaat .Het is hier bijna zomer verkantie nog een dagje en dan hebben we lekker zomerverkantie .Nog veel plezier nog in Nieuw-
    Zeeland en dat je nog leuke vriedinnen krijgt
    Groetjes de klas (emma)xxxxxxxxx p.s. : Tot volgend jaar ik zie je nog wel een keer.

  14. Hoi familie……!!!!!!!!!!!!

    Hoe gaat het daar hier gaat het teminste goed!!
    Hoet de pony waar je op reed?
    En die van Remi?
    En door wat voor omgeving zijn jullie gereden?
    jullie beginen net met school en wij hebben net vakantie!

    doei

Leave a Reply

