onderweg naar morgen

Tis donderdag 7.00u en ik vertrek nu richting vliegveld. 2 dagen vliegen en 1 dag later, vrijdag 5.40 kom ik op Schiphol aan. Tot morgen dus!

One thought on “onderweg naar morgen

  1. hoi jelle frans….

    nu moet je dus echt gaan inpakken of niet soms??? ik weet iets 100% ckr IK GA JULLIE ALLEMAAL MISSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *snik* *snik*
    ik ga jullie super missen!!!!!! waah ik wordt er aal duizelig van
    groetjes van mij (lieve xxx) het gaat je goed daar

Leave a Reply

