verhuisdozen

Woensdag was er een verhuisdoos aangekomen. Ingrid had 5 dozen met kleren opgestuurd. Tussen 5 en 10 kg kost 52 euro per doos.
Vreemd genoeg waren de ander 4 niet afgeleverd.

20060611_001

Afgelopen vrijdagavond stonden die gelukkig voor de deur.

20060611_002_1

Vol met kleren en gezelschapspelletjes (o.a. Mens-erger-je-niet). Nu hangen de winterjassen aan de kapstok. Beetje gek gevoel. De jassen zijn er al en de mensen die er in moeten nog niet.

20060611_007_1

One thought on “verhuisdozen

  1. hoi jelle frans….

    nu moet je dus echt gaan inpakken of niet soms??? ik weet iets 100% ckr IK GA JULLIE ALLEMAAL MISSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *snik* *snik*
    ik ga jullie super missen!!!!!! waah ik wordt er aal duizelig van
    groetjes van mij (lieve xxx) het gaat je goed daar

Leave a Reply

