Radio 1-0

Toen ik vanacht op de bank voor de TV wakker werd, was het 1.10u. Hé, laat ik eens kijken of ik de wedstrijd van het Nederlands elftal op internet live kan vinden. Via Google kom ik als eerste bij Radio 1 terecht.  Zonder problemen had ik meteen verbinding. Binnen 2 minuten was het raak en had ik Jack van Gelder aan het gillen: Jaaaaa! Arjen Robben!
Hier de link.

Radio1_1 

Nu nog de beelden live zien te vinden. Moet ook mogelijk zijn. Bijvoorbeeld via China, als ik deze site mag geloven.

2 thoughts on “Radio 1-0

  1. Hoi,

    Toevallig zat ik net op je weblog te kijken. Dit berichtje schrijf ik nog nét op 11 juni, terwijl het daar bij jou al 12 juni is! Heb de wedstrijd gezien, en we hebben in ieder geval 3 punten!

    Bedankt ook voor je reactie op mijn site. Leuk dat er internet is😉

    De trouwerij van mijn broertje was erg leuk, warm weer 25 graden de hele dag. ‘s-avonds bij het feest is je familie ook nog langsgeweest! Was ook weer erg gezellig!

    Het blijft hier voorlopig ook nog mooi weer, dus dat is lekker terugkomen!

    Groetjes,
    Sander (en Wendy & Anouk)

  2. Hoi, hoi,

    Nog ff als reactie op mijn eigen berichtje. Er staan foto’s van de trouwerij op de site. Er staat ook een foto waar je moeder op staat, samen met mijn moeder😉

    Nou…. nog ffies en dan ff naar huis! Tis hier op dit ogenblik 30 graden of iets warmer! Komende nacht gaat het kwik dalen en dan komen we morgen uit op/rond 20 graden. Daarna gaat het weer langzaam omhoog naar 25-27 graden in het weekend!

    Groetjes,
    Sander Heeringa

Leave a Reply

