FishEye

Vandaag een belangrijke dag op het werk gehad. FishEye gaat van start. Dit is een project waarbij Terralink 400 duizend DVDs verstuurt naar het MKB in NZ. Op de DVD staat de kaart van NZ. Mensen kunnen tot op huis- en adresniveau inzoomen en vervolgens een luchtfoto van het betreffende adres opvragen. Deze luchtfoto staat niet op de DVD maar staat op een website van Terralink. De luchtfoto wordt geleverd door een Smallworld-programma waar ik verantwoordelijk voor ben. Best wel spannend hoeveel verkeer dit op de website op gaat leveren.

Hier een voorbeeld van ons huis aan de 4 Seaview Road in Paremata

Fisheye_4_seaview_rd

en de luchtfoto

en misschien duidelijker

Zonet een feestelijke presentatie en borrel op het werk gehad waar de mensen getoond werden die hebben meegewerkt. Omdat het mensen waren met wel 6 verschillende nationaliteiten had de maker van de presentatie de foto’s enigszins bewerkt. Hier mijn foto:

5 thoughts on “FishEye

  1. heey jellefrans,

    wat spannend zo op eens een aardbeving.
    jij srok zeker ook wel een beetje hé’

    groetjes marijn

  2. goh, ik word steeds jaloerzer geloof ik😛 zo’n mooi huis en dan ook nog een aardbeving. Toe maar. Hier in de achterhoek ligt iedereen al onder de tafel als het onweert 40 km verder op…ach ja ik ga maar weer eens aan de studie, dan kom ik misschien ook nog eens ergens😉

  3. Hoi, hoi,

    Hier vanuit Flevoland (in Nederland uiteraard), een berichtje van mij. Ik heb al aardig wat gelezen hier, en ik moet zeggen dat het een heel groot avontuur moet zijn! Fantastisch hoor, ik ben gewoon een beetje jaloers. Ik heb ook altijd al die kant willen gaan, want Australie (en Nieuw Zeeland) vind ik erg aantrekkelijk om eens naar toe te gaan. Het lijkt mij een makkelijker stap als je alleen zou zijn, maar met een gezin wordt dat een zware beslissing. Maar het lijkt mij fantastisch om zoiets mee te maken.

    Als je eens wat van ons te weten wil komen, ik heb ook een site met van alles over ons gezin in Dronten. Als je wil moet je maar eens gaan kijken. Ik heb de URL genoteerd in het vakje URL:, dus wie weet zie ik je daar wel eens in het gastenboek verschijnen, of de e-mailbox.

    Heel veel succes daar! en een fijne 3-daagse vakantie in Singapore (ook wow hoor!)

    Groetjes van
    Sander, Wendy, Anouk & ………

Leave a Reply

