And the winner is…

Vandaag heeft Terralink goud gewonnen!

Gold_award_1

CYBER GOLD Recognising innovation and leadership and sustained growth in the information and communications sectors. Innaworks i Serve Limited Terralink International Limited. winner: Terralink International Limited

Zie voor details hier. Vanmorgen werd al het personeel bijelkaar geroepen en deed de directeur trots verslag. Het gaat echter alleen over de regio Wellington. ‘Beste’ ICT-bedrijf van de gemeente of zoiets. Wat mijn komst al niet teweeg brengt…;-)

7 thoughts on “And the winner is…

  1. haaai,

    ik R. Roodhart, wil die fiest voor mijn man: kolonel van geelen kopen.
    je krijgt er 10 goud stukken voor.

    maar je krijgt ze alleen als ik de tickets krijg van je vrouw.

    De keus is aan jou

    R. roodhart

    (ik ben remi)๐Ÿ˜•

  2. hahahahahahahahahahahahahaha dat had ik gedaan๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ 8) 8) 8) 8) 8) ๐Ÿ™‚ ๐Ÿ™‚ ๐Ÿ™‚ ๐Ÿ™‚ ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  3. hahahaha dat hadden rรฉmi en ik gadaan (marijn dus)
    dat hadden we bij mij thuis gedaan. hahashHAhahahaHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

    GROETJES MARIJN

  4. ๐Ÿ™‚ ๐Ÿ˜ฆ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜• ๐Ÿ˜ฎ ๐Ÿ˜› 8) ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜ฎ ๐Ÿ˜• ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜ฆ ๐Ÿ™‚ ๐Ÿ™‚ ๐Ÿ˜ฆ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜• ๐Ÿ˜ฎ ๐Ÿ˜› 8) 8) ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜ฎ ๐Ÿ˜• ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜ฆ ๐Ÿ™‚ ๐Ÿ™‚ ๐Ÿ˜ฆ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜• ๐Ÿ˜ฎ ๐Ÿ˜› 8) 8) ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜ฎ ๐Ÿ˜• ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜ฆ ๐Ÿ™‚

Leave a Reply

