racefiets te koop

Ingrid is al enige weken bezig met het huis in Wolvega verhuurklaar te maken.
We hebben nog enkele spullen die te goed zijn om weg te gooien, maar die we niet willen opslaan.
Waaronder mijn goede oude racefiets.

Bekijk de advertentie door op de onderstaande link te klikken.
http://koopjes.marktplaats.nl/fietsen_en_accessoires/racefietsen/33875857.html?adcode=ad8379b645da97306adc0943ea37bff8

Heeft mijn broer op zijn verjaardag gekregen toen hij 18 werd. Vandaar dat ik het jaartal zo goed weet. Ik was veel sportiever dan mijn broer en stinkend jaloers. Een paar jaar later heb ik de fiets geruild voor een CD-speler. Ik heb er tijdens mijn studententijd nog op getraind voor mijn eerste Luik-Bastenaken-Luik in 1989. Had er toen wel eerst de spatborden afgesloopt.

Dus, beste lezer van mijn web-log, als je belangstelling hebt? Dit verhaal krijg je er gratis bij.

6 thoughts on “racefiets te koop

  1. hallo 8)

    wij zijn vandaag met zijn allen naar de SPOKENPLAS geweest๐Ÿ˜›
    ik heb ook nog samen met: mama,Eef & Do,trix en skelte hele mooie schoenen gekocht ๐Ÿ˜ฎ
    hoe is het in ons huis? (ik zeg ons huis want het is ook wel een beetje van ons!)ik denk zelf dat het heel leuk daar is๐Ÿ™‚

    groetjes van 100% Rรฉmi๐Ÿ˜‰

  2. haaai,

    ik R. Roodhart, wil die fiest voor mijn man: kolonel van geelen kopen.
    je krijgt er 10 goud stukken voor.

    maar je krijgt ze alleen als ik de tickets krijg van je vrouw.

    De keus is aan jou

    R. roodhart

    (ik ben remi)๐Ÿ˜•

  3. hahahahahahahahahahahahahaha dat had ik gedaan๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ 8) 8) 8) 8) 8) ๐Ÿ™‚ ๐Ÿ™‚ ๐Ÿ™‚ ๐Ÿ™‚ ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  4. hahahaha dat hadden rรฉmi en ik gadaan (marijn dus)
    dat hadden we bij mij thuis gedaan. hahashHAhahahaHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

    GROETJES MARIJN

  5. ๐Ÿ™‚ ๐Ÿ˜ฆ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜• ๐Ÿ˜ฎ ๐Ÿ˜› 8) ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜ฎ ๐Ÿ˜• ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜ฆ ๐Ÿ™‚ ๐Ÿ™‚ ๐Ÿ˜ฆ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜• ๐Ÿ˜ฎ ๐Ÿ˜› 8) 8) ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜ฎ ๐Ÿ˜• ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜ฆ ๐Ÿ™‚ ๐Ÿ™‚ ๐Ÿ˜ฆ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜• ๐Ÿ˜ฎ ๐Ÿ˜› 8) 8) ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜ฎ ๐Ÿ˜• ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜ฆ ๐Ÿ™‚

  6. JF, kostelijk verhaal. Het zal de zeelucht zijn, die maakt hongerig.

    Groet,

    Jan

    (bij je nieuwste logs kunnen we niet meer reageren!? Jammer, want die foto met tulpen en molen vind ik echt top, ik mis alleen de klompen)

Leave a Reply

