Huis!

Het is gelukt het huis met zwembad te huren (zie weblog Zondagrijden met Lucida)!. Vrijdagavond belde de eigenaar mij op of ik nog steeds belangstelling had en wanneer ik het huis op z’n vroegst kon huren. Ik heb gezegd dat het op z’n vroegst over 3 weken was, omdat ik mijn opzegtermijn van 3 weken bij Maarten en Natsuko in acht wilde nemen. Eigenlijk had ik hun namelijk min of meer gezegd zeker tot half mei te blijven. De eigenaar wilde dat ik het vandaag al ging huren! Hij had nog andere gegadigden en wilde eigenlijk die drie weken huur niet mislopen. En hij gaf toe dat hij de voorkeur had het huis aan ons te verhuren. Heeft het blijkbaar goed geholpen dat ik deze foto naar hem had opgestuurd:

Vanderwoude_family_1  

Ik heb Ingrid zatermorgen uit bed gebeld voor het laatste overleg en vervolgens ben ik met de eigenaar overeengekomen het huis de komende 3 weken voor half geld te huren. De huizenmarkt is hier tamelijk levendig. Ze denken hier in weken en niet in maanden. De komende 3 weken huur ik dus dubbel. Geeft me in ieder geval de mogelijkheid eerst wat spullen te regelen en over 3 weken te verhuizen. Het huis is helaas niet gemeubileerd. Totdat Ingrid en de kids komen, hoef ik mij daarom de komende weken niet te vervelen. Wat de doorslag heeft gegeven is niet alleen het zwembad,

20060402_007 

maar ook dat we er gratis een zeilboot bij krijgen! Een Hobbycat catamaran, die al een aantal jaren ongebruikt in de tuin staat:

20060402_014 

Ik moet alleen zelf de banden van de trailer even vervangen. Leuk om de kinderen hier het zeilen op te leren, zo vanuit de achtertuin.

7 thoughts on “Huis!

  1. wat een mooi huis is het tog ik had het al gezien. en wat leuk dat ze net een film aan het opnemen waren. heel veel groetjes Trix XXXXX๐Ÿ™‚

  2. hAlOOWH!!!!!
    echt heel erg leuk dat jullie het huis hebben gekregen!!!
    en met een zeilboot ik kom wel een keertje mee varen!!!(als het mag van papa en mama….๐Ÿ˜› )
    groetjes Wencke

  3. Ha die Jelle frans.
    Wat super dat jullie al een huis hebben, als fanatiek waterliefhebster ben ik natuurlijk jaloers op die katamaran.Die ga je toch wel gebruiken toch, anders stuur je hem maar naar Wolvega. veel succes met het inrichten.
    Groeten herma streefkerk

  4. Hoi Jelle Frans,
    Martin zag de boot ook al helemaal zitten als zeilliefhebber. En Lisanne – als fanatiek zwemster – zag het zwembad helemaal zitten. Het lijkt mij een super leuk plekje. Gefeliciteerd met jullie toekomstige huis.
    Groeten van Wilma, Martin en Lisanne.

  5. heeeeeeeeey

    ik vind het egt zoon col huis. jij ook?
    ik ben beneuiwt of jullie wel weer komen๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜ฆ ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ™‚ ๐Ÿ˜ฆ ๐Ÿ˜ฎ ๐Ÿ˜› 8)
    en wat zijn die possems tog schattig.
    maar als jullie niet trug komen(ik denk het wel) dan zou ik jullie wel heel erg gaan missen๐Ÿ˜ฆ ๐Ÿ˜‰

    groetjes marijn van ark ( ik heb dit bericht in de klas getypt)

  6. wat een fantastisch huis. uitzicht,plek, boot, zwembad. Heerlijk om zo toe te kunnen leven naar de komst van Ingrid en de kinderen. Succes met inrichten. Er zal in NZ ook wel een “marktplaats” zijn…., dus dat gaat jou wel lukken.

  7. heeeeey jelle frans๐Ÿ™‚ ๐Ÿ™‚

    wat hebben jij een mooi huis gevonden๐Ÿ˜‰
    met een zwembad enzo egt vet cooooooooool

    groetjesmarijn.๐Ÿ˜‰ 8) ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜ฎ ๐Ÿ˜• ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜ฆ ๐Ÿ™‚

Leave a Reply

