Verhuisbericht 2

Inmiddels ben ik weer tijdelijk verhuisd. Deze NLer slaapt de komende dagen hier. Het uitzicht is wat minder: ik heb uitzicht op het kantoorgebouw van mijn werk, maar ik heb op de kamer breedband internet! Daar was deze nerd wel even aan toe. Gisteravond heb ik voor het eerst sinds een maand mijn familie weer gezien! We hebben heerlijk geskypet met webcam. Voor de not-haves onder de lezers hier dit geweldige programma.

De Japanse familie, van wie ik de auto gekocht heb, logeert voor een paar dagen bij Maarten en Natsuko. Zij zijn bezig te vertrekken uit NZ en hebben hun huurhuis al opgeleverd. Zaterdag 1 april (geen grap) kan ik de auto ophalen. Vandaag moet ik nog even naar de NZse ANWB om een verzekering en een wegenwachtabonnement te regelen. En dan ga ik het hele weekend cruisen met Lucida!

2 thoughts on “Verhuisbericht 2

  1. Ha Jelle-Frans,

    Niet verkeerd dat uitzicht. Heb je al iets leuks gezien en gehoord op muziekgebied? muziekzaken, cd`s, aparte dingen die je in Nederland niet ziet.

    groeten Hans

Leave a Reply

