Bacon & Eggs & Seaviews

Vanacht heb ik op een ander Bed & Breakfast adres geslapen. Ik kwam ‘s avond in het donker aan en het regende, zodat ik niet echt op het uitzicht gelet had. Zoals de website al aangaf is het uitzicht vanuit het huis prachtig. De volgende ochtend werd ik dan ook verrast met Bacon & Eggs & Seaviews!

20060324_003 

Op de achtergrond zie je het eiland van Island Bay in de storm liggen. Hier het uitzicht vanonder de veranda

20060324_009 

Het huis lag aan het eind van de weg boven op de heuvel aan de kust

20060324_011

20060324_014 

Het was vanacht stormachtig weer dus ik heb weer heerlijk geslapen (zie ook mijn reactie van gisteren). Ik ben wel een paar keer wakker geworden van het kraken van het houten huis door de storm. Maar dat heeft ook zijn charme. Het lijkt een beetje op het geluid van een houten boot als je aan het zeilen bent.

5 thoughts on “Bacon & Eggs & Seaviews

  1. wat leuk dat je nederlanders hebt ontmoet en aan de tele foon hebt gehad marieke komt al vrijdag avond enwe gaan dan zaterdag paard rijden kusjes trix

  2. Hoi Jelle Frans, Ik heb net je belevenissen ‘bijgelezen’, in het weekend was het er niet van gekomen. Je hebt nog niet veel inzendingen op je (prijs?)vraag…Ik zit me suf te turen, maar ben blijkbaar niet zo ingewijd. Heeft het iets met die brother te maken?
    Het ziet er allemaal weer heel mooi uit. Ben benieuwd of het lukt een huis te vinden in die mooie wijk.
    Groeten van Jeanette

  3. Hee Jeff, wij lezen en bekijken dagelijks je weblog. Mooi! Sfeervol! Kleurrijk! Beter dan het intussen wel heel erg uitgeloogde Friese platteland. Maar er komt beter weer hier. Blijf je avonturen met ons delen in verhalen en beelden.

    De prijsvraag was toch niet zo moeilijk, Jeanette, kijk nog eds goed…

    Groeten van Nynke en Jan (prijs mag opgestuurd…)

  4. Ha Jelle-Frans,

    Niet verkeerd dat uitzicht. Heb je al iets leuks gezien en gehoord op muziekgebied? muziekzaken, cd`s, aparte dingen die je in Nederland niet ziet.

    groeten Hans

Leave a Reply

