Lucida – 2

Inmiddels ben ik wat meer te weten gekomen over Lucida. Kijk maar eens hier op de geweldige gratis encyclopedie Wikipedia. Het is een Toyota Previa die iets kleiner gemaakt is voor de Japanse wegenbelasting. Eigenlijk zou ik ook wel een terreinwagen willen als deze . Is een 7-zitter en alleen ietsje duurder. Dit is overigens de NZse markplaats.nl. Hier ben ik inmiddels ook op zoek naar een huis. Over huizen gesproken: ik heb weer een huis van de dag. In het algemeen is het hier een ratjetoe van verschillende stijlen: van klassieke koloniale huizen tot hypermoderne huizen. Dit huis staat naast een zo’n klassiek huis, dat ik later nog ga fotograferen.

20060316_001 

Nog even een weerpraatje tot slot. Het was hier vandaag geweldig weer. Windstil!, volop zon en zo’n 19 graden. Leverde een mooie zondsondergang op over een rustige Owhiro Bay.

20060316_003 

Ik weet dat het in NL nog steeds wintert. Nog even geduld daar . Mijn fototoestel heeft nog de NLse tijd, zie ik. Het was dus 12 uur later eigenlijk.

3 thoughts on “Lucida – 2

  1. ik kan bijna niet meer wachten tot wij er heen mogen.
    dat is wel een raar want alltijd als jullie aan tafel over
    Nieuw-Zeeland gingen praten begon ik direct te huilen.😦

    -xxx- Rémi😉

  2. ha J.F.

    en bevalald het een beetje in nieuw-zeelandwalington?
    met mij alles oké!!!!! en met jou??

    heeeeeeel veeeeeeeel groetjes Lieve🙂 😀 😉 😮 😛 8)

Leave a Reply

