Lucida

Ik ben vanavond samen met Natsuko bij een Japanse familie op bezoek geweest. Zij hebben ooit ook in het guesthouse gelogeerd. Het is een gezin met 4 jongens. Hij is een Japanse professor en heeft 1 jaar hier aan een Universiteit les gegeven. Ze gaan 1 april weer terug naar Japan en hebben wat spulletjes over die ze nog kwijt willen, waaronder een auto. Ik kreeg meteen de sleutels in mijn handen gedrukt van: ‘ga er maar een stukje mee rijden’. Dat durfde ik even niet aan. Ik heb nog niet geoefend met links rijden. De heer des huizes had echter gedronken en kon ook niet. De vrouw des huizes dan maar. Zij spreekt alleen Japans en daarom is ook Natsuko mee gaan proefrijden. En zo kwam het dat ik op een woensdagavond met 2 Japanse vrouwen een proefritje gemaakt heb in een Lucida. Het is een uit Japan geimporteerd model dat ik nooit in Europa heb gezien. Voor de kenners: het is een Toyota Estima Lucida X Limited 2400cc Automaat van 1996 en heeft 121000km gereden. Gewoon een luxe ruimtewagen en een 8-zitter met Airco.

20060315_002 20060315_004

Dat het een automaat is, lijkt me wel handig. Hoeven we niet met links te leren schakelen. Ik overleg het nog met Ingrid.

7 thoughts on “Lucida

  1. Hoi Jelle Frans, vanavond fanatiek geoefend met de papa’s en de mama’s. Jouw drums waren in alle nummers aanwezig. Zeg maar online. Het klonk in ieder geval wel goed. We zijn je dus nog niet vergeten! Groeten.

  2. Dit is een prachtige auto volgens mij en geschikt voor jullie gezin.
    Hoe gaat het met je? Wij vinden het prachtig om de website te volgens en genieten er elke keer weer van.Het is voor ons dagelijkse kost om je op deze manier te volgen.Groetjes van omke Hilbrand

  3. lieve heity,

    ik vind deze auto wel iets mooier dan die ene bus. 8)
    met mij is het goed met jou?😉
    mama heeft een andere engelse les voor ons gekocht die is wat
    moelijker,het is een werkschrift en dan moet je allemaal dingen in
    fullen en naar een CD luisteren heel leuk.

    -XXX- Rémi

  4. Hee wat ben jij nou voor een watje! Dat je niet eens links durft te rijden?! Dat durf ik zelfs. (Al moet ik bekennen dat er toen geen vreemden bij me in de auto zaten). Maar het went echt heel snel, gewoon doen!

    groetjes van Ellen

  5. hoi jelle frans.
    ik heb bijna alle foto,s gezien ze zijn leuk maar ik vind die enge beesten die ene spinnen met die stengels op zijn koppen die vind ik egt heel eng maar die zee hondjes lijken mij hatstiken lief en die geluiden van die volgels die heeft rémi en trixmij en lieve laten hooren bij ons en ik vond ze heel mooi.
    en ik ben nog een beetje ziek maar ik wil het liefts naar school maar ik krijg wel elke dag huis werk mee en dat vind ik hartstikken leuk.

    doei doei marijn🙂

  6. Wat een maanmobiel, maar wel handig voor tha whole family, cker ook handy dat het een automaat izzzzzz…🙂

  7. heeeey😉

    heb je al een huis gevonnden met een zwembad wat leuk ik hoop voor je dat je hem kan kopen.
    of wil je dat niet?😦
    maar kan je ook van het balkon naar het zwembad springen dat zou wel leuk zijn.

    groetjes marijn 8) 😛 😮 😕 😉 😀 😦 🙂

Leave a Reply

