Onderweg

Singapore Na een vertraging van 4 uur door hevige sneeuwval op Schiphol ben ik net in Singapore aangekomen. Ik had een plek aan het raam. Prachtige vlucht gehad langs de Himalaya en over Thailand etc. Erg luxe luchthaven in Singapore, met gratis Internet! Nu gauw naar mijn aansluitende vlucht naar Auckland. Hier wat foto’s van onderweg: Eerste beeld van Nieuw Zeeland: de kustlijn van Auckland

20060227_040

Baai bij Auckland

20060227_046

Bij de douane waar ze de zolen van de bergschoenen controleren of er geen modder onder zit. Gelukkig had mijn moeder die van mij goed schoongemaakt.

20060227_055

3 thoughts on “Onderweg

  1. Hoi Jelle Frans, Zag je email en heb gelijk ingelogd op je nieuwe website. Heel leuk, maar . . . . wat een onderneming. Ik wens je het allerbeste toe en zal regelmatig je website lezen. Nog een goede reis en het ga je goed in New Sealand! Groetjes Margreet

Leave a Reply

