Het vertrek

Alle voorbereidingen zijn klaar. Maandag nog even in de sneeuw de familie uitgezwaaid op weg naar school.

20060227_012

Gisteren de auto van het werk ingeleverd bij Realworld in Culemborg.

Set171_03

Nu nog even de laatste dingen inpakken en dan ga ik met Ingrid en de oudste 3 kinderen vanmiddag naar Schiphol. Het vliegtuig vertrekt om 20.30u. Als het goed is kom ik, na tussenstops in Singapore en Auckland, vrijdag 2.30u (NL-tijd) en 14.30u (NZ-tijd) in Wellington aan. Doris wil mee.

20060227_017

Doris en Eefje en mijn moeder zwaaien ons uit.

20060227_018

Het afscheid

20060227_023

20060227_026

en met deze grote jongen ben ik naar Singapore gevlogen

20060227_030

Het vliegtuig zat stampvol en ik had de pech dat er een te dikke kroatische scheepskapitein en een te dikke Zweedse student naast mij zaten. Het was erg krap 11 uur lang zo stil zitten. Tot later in Wellington!

One thought on “Het vertrek

  1. A goeie broer,

    Mooi dat je goed bent aangekomen. Dat geeft altijd weer opluchting (ek by mem). Nu maar even wennen aan het tijdsverschil van 12 uur. Wij blijven je vanzelfsprekend met belangstelling volgen.
    groeten,
    Ina en Sytze

Leave a Reply

